János Vitéz

Színházi szakemberek összbenyomása: 
Még nem érkezett értékelés.

Ajánlások
x
Pedagógusok:
Még nem értékelték.
x
Résztvevők:
Még nem értékelték.

János Vitéz

Detectivity

EGY OLYAN SZÍNHÁZI FORMÁT HOZUNK LÉTRE, AHOL A SZÍNÉSZ A KÖRNYEZETET, MINTEGY SZÍNHÁZI DÍSZLETKÉNT HASZNÁLJA. A KÉPZŐMŰVÉSZETI KÖZEG PETŐFI ÉLETÉT MUTATJA BE, AMIHEZ A FELDOLGOZÓ SZÍNHÁZI FOGLALKOZÁSUNKHOZ EGY KÉPZŐMŰVÉSZT KÉRTÜNK FEL, GREGOVSZKI GÁBORT, AKI A PETŐFI IRODALMI MÚZEUM TÁMOGATÁSÁVAL TERVEINKHEZ CSODÁS, FESTETT FATÁBLÁKAT KÉSZÍTETT. AZ ELŐADÁS A MÚZEUMBAN IS LÁTOGATHATÓ LESZ A JÖVŐBEN, ANNAK FELÚJÍTÁSÁT KÖVETŐEN A TERVEK SZERINT, DE ISKOLÁKBA, OSZTÁLYOKHOZ LÁTOGATVA KÜLÖNLEGES SZÍNHÁZI ÉLMÉNYT TEREMT. A SZÍNÉSZ A FOGLALKOZÁS ALATT A JÁNOS VITÉZBŐL TEREMTI MEG AZ ELŐADÁST.
Elérhető
6-12.
évfolyam

A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

A program fő pedagógiai célja

  • Ismeretátadó

Műfaj

  • színházi nyomozás

Kapcsolattartó(k)

  • Simor Ágnes

Térítés

  • Egyszeri, csoport után fizetendő alapdíj: 100000
  • A program fogad szakmai látogatókat.
Kedvencekhez adom Jelentkezem a programra Program értékelése
A foglaláshoz be kell lépni

Mi történik a programon?

EGY OLYAN SZÍNHÁZI FORMÁT HOZUNK LÉTRE, AHOL A SZÍNÉSZ A KÖRNYEZETET, MINTEGY SZÍNHÁZI DÍSZLETKÉNT HASZNÁLJA. A KÉPZŐMŰVÉSZETI KÖZEG PETŐFI ÉLETÉT MUTATJA BE, AMIHEZ A FELDOLGOZÓ SZÍNHÁZI FOGLALKOZÁSUNKHOZ EGY KÉPZŐMŰVÉSZT KÉRTÜNK FEL, GREGOVSZKI GÁBORT, AKI A PETŐFI IRODALMI MÚZEUM TÁMOGATÁSÁVAL TERVEINKHEZ CSODÁS, FESTETT FATÁBLÁKAT KÉSZÍTETT.

AZ ELŐADÁS A MÚZEUMBAN IS LÁTOGATHATÓ LESZ A JÖVŐBEN, ANNAK FELÚJÍTÁSÁT KÖVETŐEN A TERVEK SZERINT, DE ISKOLÁKBA, OSZTÁLYOKHOZ LÁTOGATVA KÜLÖNLEGES SZÍNHÁZI ÉLMÉNYT TEREMT. A SZÍNÉSZ A FOGLALKOZÁS ALATT A JÁNOS VITÉZBŐL TEREMTI MEG AZ ELŐADÁS SZÖVEGVILÁGÁT.

„De csodák csodája! mit látott, mit látott!

Látta Iluskává válni a virágot.

Eszeveszettséggel rohant a habokba,

S a föltámadt leányt kiszabadította.”

Innen indul az előadás, hiszen a gyerekeket azzal vonjuk be a János vitéz felfedezésének világába, hogy a végéről indítjuk el a történetet és követjük vissza a két főszereplő találkozásainak mentén. Mintegy irodalmi toposzként a rózsa – a szerelmesek szimbóluma – viszi a történet szálát. A gyerekekkel azt tárjuk fel, hogy hogyan lehet egy jelkép mentén végigjárni egy szálat ebből a történetből.


A program részletei

Foglalkozásvezetők

  • Simor Ágnes

Résztvevői kör

  • A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

Résztvevők aktivitása

  • A történet alakulását vagy a karakterek cselekedeteit befolyásolhatják
  • Helyzeteket eljátszhatnak, (meg)cselekedhetnek

Felnőtteknek (is) szóló változatok

  • Családi változat elérhető
  • Tanári karnak készült változat elérhető
  • Cégeknek készült változat elérhető

Alkalmak

  • 120 perc - színházi nyomozás, színházi nyomozás

A program pedagógiai jellemzői

A program fő pedagógiai célja

  • Ismeretátadó

Hogyan értékeled a programot? Oszd meg a tapasztalataidat!

A program értékléséhez és a hozzászólások megtekintéséhez be kell lépni.