A játék alapját az ismert Thészeusz-legenda adja (Minotaurosz, a Labirintus története, Mínosz király, Ariadné). Ez jelenti az alapot, de a mi játékunk egy általunk írt folytatásban jelenik meg. A játék során olyan szobrászokat játszunk, akiknek Thészeusz halála után sok évvel a “hős” szobrát kell(ene) megalkotniuk a király (Thészeusz fia) felkérésére, azonban új információk birtokába jutnak Thészeuszról (ami ellene megy a hatalom érveinek, elképzelésének).
A résztvevők a történet részesei – több ponton ők is a szobrásztanítványokat játsszák és megküzdenek a játékbeli alkotók dilemmájával és különböző színházi, drámapedagógia formák segítségével megvizsgálják saját döntésük következményeit is.
Téma pontosítva: azt válasszam, amit igaznak vélek, vagy azt, amit elvárnak tőlem?
Az előadás létrejöttét az EMT Tematikus Többlettámogatási pályázat és a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.
“Fókuszban: online – I. Csokonai színházpedagógiai és színházi nevelési konferencia (Debrecen) / online
Kikötő'21 színházi nevelési találkozó (Győr) / online
Hogyan értékeled a programot? Oszd meg a tapasztalataidat!