A boxringre emlékeztető négyszögletes térbe belépve, a résztvevők némajátékkal megmutathatják, szerintük mi lehet ez a helyszín. Ennek végén Teó hirtelen bevetődik a térbe, és elindul a színházi rész: 4 jelenetet mutatunk be, melyek Teó egy napját modellezik a szobájában. A színházi rész után a résztvevők post it-ekre írják, hogy mit jelent ez a tér Teó számára, majd négy kiscsoportra osztva (osztálytársak, gémerek, Tinderes lányok, család) belépnek a térbe és állóképet készítenek Teóval. Folytatódik a színházi rész: Teó Helgával, egy neten megismert lánnyal csetel, menőzik neki, a beszélgetés végén megbeszélik, hogy találkoznak. Ezen a pontot 10 perces szünetet tartunk. A szünet után terünk megváltozik: kaotikus rendetlenség fogadja a résztvevőket. Teó a rendetlenség közepén ül: Forró szék játék indul, melynek során a résztvevők Teót kérdezhetik arról, hogy mi történt. Az események felfejtéséből kiderül, hogy Teó meztelen képet küldött magáról Helgának, a képet pedig másnap feltöltötték az osztály Messenger-csoportjába. Ezután a résztvevők négy kiscsoportban készítenek jeleneteket arról, hogy mi történik, mikor Teó hétfőn reggel bemegy az iskolába. A jelenetekben Teót a színész-drámatanár játssza, a gyerekek őt instruálják. A jelenetek megnézése után következik programunk lezárása: egy kötött mondatkezdést kell mindenkinek befejezni – “Erről a helyzetről azt gondolom, hogy…”. Foglalkozásunk során az online visszaélésről, a saját határaink ismeretéről, az intim szféránk védelméről gondolkodunk a gyerekekkel közösen.
Hogyan értékeled a programot? Oszd meg a tapasztalataidat!