Többlépcsős Program – 451 Fahrenheit

Színházi szakemberek összbenyomása: 
Még nem érkezett értékelés.

Ajánlások
x
Pedagógusok:
Még nem értékelték.
x
Résztvevők:
Még nem értékelték.

Többlépcsős Program – 451 Fahrenheit

RIM – Radnóti Ifjúsági Műhely

A foglalkozáson az utópia és a disztópia közti különbséget vizsgáljuk a darab mentén, majd megpróbálunk létrehozni egy saját értékeken alapuló társadalmat.
Elérhető
9-13.
évfolyam

A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

A program fő pedagógiai célja

Kapcsolattartó(k)

  • Hlinyánszky Doma

Térítés

Kedvencekhez adom Jelentkezem a programra Program értékelése
A foglaláshoz be kell lépni

Mi történik a programon?

Utófoglalkozás: Mit adnak nekünk a könyvek, a történetek, az ismeretek? Milyen a tudás szisztematikus felszámolásának világa? Mire van szükségünk ahhoz, hogy feleszméljünk, amikor rendszerszinten manipulálva vagyunk? És mi jelenthet ebben a megrekedt állapotban fordulatot? Milyen színházi formák segítik a disztópikus vízió megjelenítését? Rengeteg kérdés és megválaszolásuk a diákokra vár…


A program részletei

Résztvevői kör

  • A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

Résztvevők aktivitása

  • A központi problémáról gondolkodhatnak

Alkalmak

A program pedagógiai jellemzői

A program fő pedagógiai célja

Téma

  • Egyén és társadalom

Kapcsolódó NAT/kerettanterv fejezetek

  • Magyar nyelv és irodalom

Hogyan értékeled a programot? Oszd meg a tapasztalataidat!

A program értékléséhez és a hozzászólások megtekintéséhez be kell lépni.