Kárpáti Péter Trafóban futó Tótferi c. darabjához kapcsolódó háromlépcsős színházpedagógiai foglalkozás, melyek során az előadás által használt formanyelv elemeit munkánkba építve, az érintett témákról játékos formában közösen gondolkodunk, a diákok mélyebb átélését és megértését elősegítve.
Hol voltam, amikor még nem voltam? Én írom a sorsom? Milyen történettel lehet elmesélni, hogy mi az az “emberi”? Milyen csodára van szükség a világban? Lehet, hogy elég csak segítséget adnom valakinek?
Személyes szájhagyomány építésen, tárgyakhoz kapcsolódó asszociációinkon, emberfeletti lényekkel való találkozáson keresztül közelítünk az előadás témáihoz, hogy onnan elrugaszkodva saját történeteinkben is vizsgálhassuk a felvetett morális kérdéseket.
A felkészítő foglalkozás az előadás előtti héten egyeztetés szerinti időben és helyszínen, a feldolgozó foglalkozás közvetlenül az előadás után, az előadás terében valósul meg.
Hogyan értékeled a programot? Oszd meg a tapasztalataidat!