Szkéné Színház: A hisztéria rövid és felkavaró története – Mindenki.ért

Színházi szakemberek összbenyomása: 
Még nem érkezett értékelés.

Ajánlások
x
Pedagógusok:
Még nem értékelték.
x
Résztvevők:
Még nem értékelték.

Szkéné Színház: A hisztéria rövid és felkavaró története – Mindenki.ért

Szkéné Színház – Rakpart3

Mikó Csaba és Tóth Réka Ágnes szövegével kérdezzük: mit rejt a hisztéria négyszáz éves kórtörténete? Kiket is kellene diagnosztizálni? Milyen nyomokat hagynak az elnyomók az elnyomott generációkon?
Átmenetileg nem elérhető
10-13.
évfolyam

A program (legalább egy alkalma) csak fix helyszínen érhető el
A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

A program fő pedagógiai célja

  • Emberi / társadalmi kérdéseket felvető

Kapcsolattartó(k)

  • Szemerédi Fanni

Térítés

Kedvencekhez adom Jelentkezem a programra Program értékelése
A foglaláshoz be kell lépni

Mi történik a programon?

A felkészítő foglalkozáson feltérképezzük, mit is tudunk a nők történelméről, milyen lehetőségeket kínált és milyen utakat jelölt ki számukra a múlt. A feldolgozó foglalkozáson azokat a kérdéseket keressük, melyek a jelenünkben formálják a nők társadalmi helyzetét.


A program részletei

Foglalkozásvezetők

  • Szivák-Tóth Viktor
  • Szemerédi Fanni
  • Hodászi Ádám

Résztvevői kör

  • A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

Résztvevők aktivitása

  • A központi problémáról gondolkodhatnak
  • Beszélgetésben vehetnek részt
  • Helyzeteket eljátszhatnak, (meg)cselekedhetnek
  • Rendezhetik egymást vagy az alkotókat

Alkalmak

A program pedagógiai jellemzői

A program fő pedagógiai célja

  • Emberi / társadalmi kérdéseket felvető

Téma

  • Diszkrimináció
  • Hatalom, manipuláció
  • Egyén és társadalom

Kapcsolódó NAT/kerettanterv fejezetek

  • Magyar nyelv és irodalom
  • Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek
  • Erkölcstan / Etika
  • Dráma és tánc

Hogyan értékeled a programot? Oszd meg a tapasztalataidat!

A program értékléséhez és a hozzászólások megtekintéséhez be kell lépni.