Rekviem egy álomért – háromlépcsős program

Színházi szakemberek összbenyomása: 
Még nem érkezett értékelés.

Ajánlások
x
Pedagógusok:
Még nem értékelték.
x
Résztvevők:
Még nem értékelték.

Rekviem egy álomért – háromlépcsős program

Budaörsi Latinovits Színház

Ebben a történetben négyen – az anya, aki fogyitablettáktól reméli, hogy bekerül a tévébe; a fia, aki drogosból drogdílerré szeretne felemelkedni; a fiú barátnője, aki a művészetről mint életformáról álmodik; és a fiú barátja, egyben tettestársa is – küzdenek a drogok és mellékhatásaik ellen, álmodoznak sikerről, vagy legalább mámorról – és négyen koppannak akkorát felébredéskor, hogy maguk is meglepődnek rajta. Az előadás Hubert Selby Jr. Rekviem egy álomért című könyve alapján készült.
Már nem játsszák
11-13.
évfolyam

A program (legalább egy alkalma) csak fix helyszínen érhető el
A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

A program fő pedagógiai célja

  • Emberi / társadalmi kérdéseket felvető

Kapcsolattartó(k)

  • Debreceni Luca
  • a Budaörsi Latinovits Színház közönségkapcsolati munkatársai

Térítés

  • Teljes program jegyár résztvevők számára: 3200 ft - a foglalkozáson való részvétel ingyenes
  • Teljes program jegyár kísérők számára: 1000 ft
Kedvencekhez adom Jelentkezem a programra Program értékelése
A foglaláshoz be kell lépni

Mi történik a programon?

A ráhangoló foglalkozás során (amelyre az iskolában, vagy az előadás estéjén a színházban is sor kerülhet), a csoport címhez kapcsolódó asszociációit feltérképezve kezdünk el foglalkozni az előadással. Ezt követően az egyes embereket meghatározó tulajdonságokkal, az identitást felépítő elemekkel dolgozunk, kísérletezve ezek színpadi megjeleníthetőségével is. Majd egy képalkotási gyakorlat segítségével gyűjtjük össze a diákok gondolatait az előadás központi témája, a függőség kapcsán.

A feldolgozó foglalkozáson (amely egy következő napon az iskolában zajlik) a diákok számára legmeghatározóbb pillanatoktól elindulva foglalkozunk az előadás színpadi eszközeinek elemzésével, a témához kapcsolódóan pedig a környezet szerepével, felelősségével és lehetőségeivel.


A program részletei

Foglalkozásvezetők

  • Debreceni Luca

Alkotók

  • Sara Goldfarb TAKÁCS KATALIN
  • Harry Goldfarb FRÖHLICH KRISTÓF
  • Marion Silver NAGY KATICA m.v.
  • Tyrone C. Love BÖRÖNDI BENCE
  • Az ötödik szereplő, vagyis mindenki, aki találkozott velük útközben ILYÉS RÓBERT
  • fordító GRESKOVITS ENDRE
  • dramaturg NÉMETH NIKOLETT
  • látvány SOKORAI ATTILA
  • jelmeztervező KOLONICS KITTI
  • zeneszerző KELETI ANDRÁS
  • a rendező munkatársa JUHÁSZ GABRIELLA
  • súgó SZEKERES VANDA
  • rendező BERZSENYI BELLAAGH ÁDÁM

Résztvevői kör

  • A programra egy osztály vagy egy közösség diákjait várjuk

Résztvevők aktivitása

  • A központi problémáról gondolkodhatnak
  • Beszélgetésben vehetnek részt
  • Helyzeteket eljátszhatnak, (meg)cselekedhetnek

Alkalmak

A program pedagógiai jellemzői

A program fő pedagógiai célja

  • Emberi / társadalmi kérdéseket felvető

Kiknek ajánljuk?

Bármely, a középiskola 11-13. évfolyamára járó osztályközösségnek vagy tanulói csoportnak ajánljuk.

Téma

  • Függőségek
  • Egyén és társadalom
  • Identitáskeresés, identitásválság

Hogyan értékeled a programot? Oszd meg a tapasztalataidat!

A program értékléséhez és a hozzászólások megtekintéséhez be kell lépni.